رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای اجرای امینانه نیت واقف بزرگ ملایری شادروان سیف‌الدوله، ۲ هزار بسته سبد کالای حمایتی تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

بسته های حمایتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پژمان جعفری پنج‌شنبه ۱۵ اسفند اظهار کرد: این خانواده‌ها از طریق اداره آموزش‌وپرورش ملایر، سامن، جوکار و موسسه‌های خیریه معرفی شدند.

وی افزود: برای تهیه این تعداد سبد کالای حمایتی ۴۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه شادوران سیف‌الدوله هزینه شد که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر استان همدان بیان کرد: علاوه بر این ۶۳۰ دست لباس با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان توزیع شد.

جعفری افزود: این خانواده‌های نیازمند از سوی کمیته امداد شهرستان و موسسه‌های خیریه معرفی شدند،  درمجموع ۵۰۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه شادروان سیف‌الدوله برای تهیه این اقلام هزینه و در قالب طرح دست‌های مهربانی در آستانه نوروز بین نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین به کمک‌های درمانی در راستای نیت واقف اشاره و بیان کرد: این خدمات در قالب طرح مهر تندرستی به ۲۰۰ نیازمند ارائه شد.

جعفری اهدای ۱۸ ویلچر به ۱۸ نفر از معلولان نیازمند با اعتبار ۱۳ میلیون تومان را نیز از دیگر اقدامات خیرخواهانه اوقاف در راستای اجرای نیت واقف عنوان کرد.

۶۳.۵ درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است و شادروان سیف‌الدوله یکی از بزرگ‌ترین واقفان ملایری است.

کد خبر 489735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha